دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

درج آگهی چیست؟

درج آگهی چیست؟

در هر درج آگهی باید ابتدا مشخص شود که پیام گیرنده کیست درواقع هدف اصلی مشخص کردن نوع آگهی میباشد مثلا نوشتن آگهی مناقصه ، آگهی مزایده ، آگهی استخدام و جز آن سبب میشود که گروه آگهی مربوط به خود را راحت تر و زودتر پیدا کنند و بخوانند.

گاهی برای اینکه توجه گیرندگان پیام را بیشتر به متن درج آگهی متوجه کنند گروه مدنظر را نیــز در بالای آگهــی مشخص میسازند

متن آگهی باید متناسب با موضوع آن باشد و کلمات و عبارات به شرایط حال برگزیده شود .

مهمترین اصل در تنظیم درج آگهی آگهی-کالا آن است که پیام روشن و واضح باشد به گونه ای که برای گیرندگان آن هیچگونه نقطه ابهام و غیر قابل فهمی نباشد .

در نوشتن درج آگهی آگهی-کالا کلمات نقش بسیار تاثیرگذاری دارند باید در نحوه بکارگرفتن کلمه وجمله بندی صحیح و مربوط ساختن آنها به یکدیگر و بخصوص مفاهیم عبارات اهمیت بسیار زیادی شد تا گیرندگان پیام بتوانند به راحتی و بدون هیچگونه اشکالی منظور پیامگزار و هدف آگهی را در یابند.

نکته قابل توجه و مهم در تنظیم درج آگهی ، مشخص کردن پیام دهنده و مقام مسئولی است که اقدام به انتشار آگهی میکند.

دسته بندی های آگهی چیست؟

برای دسته‌بندی تبلیغات میتوان مخاطب، میزان اثر گذاری، نوع رسانه، موضوع تبلیغ، روش‌های بکار گرفته شده توجه کرد. پس تبلیغ انواع و دسته‌های مختلفی میابد.

درج آگهی آگهی-کالا‌ که شناخت دقیق کاربرد آنها می‌تواند کمک قابل توجهی برای تبلیغات باشد تا استفاده بهینه‌تری از آنها داشته باشند.

عدم‌شناخت دقیق آنها در صنعت تبلیغات باعث‌شده که نتوان پیام‌های درستی متناسب با هر‌کدام به مخاطبان ارسال کرد.

آگهی مستقیم

نامگذاری این نوع آگهی براساس زمان آن صورت گرفته و مدت آن در رسانه تصویری (تلویزیون) ایران حداقل ۱۵ ثانیه و در رسانه صوتی (رادیو) حداقل ۱۰ ثانیه است و به طور معمول تا 60 ثانیه نیز ادامه دارد.

سفارش‌دهنده آگهی برای هر نوبت پخش باید هزینه تا زمان حداقل را بپردازد.

در این سبک آگهی اگر سفارش‌دهنده به منظور بالابردن کیفیت و برخورداری تیزر تبلیغاتی از یک داستان روایی، آگهی‌ با این هدف و ساختار درچند قسمت ۶۰ ثانیه‌اى تولید کند.

گزارش‌آگهی

آگهی‌ هستند که ساختاری همچون مستند دارند و به منظور آشنا کردن مخاطب با فرآیند تولید یک محصول یا نوعی خدمات ساخته میشوند.

کمترین زمان گزارش آگهی ۱۲۰ ثانیه است و سقفی برای بیشترین زمان آن مشخص‌ نشده است.

دعوت به تماشا

دعوت به تماشا نیز نوعی از درج آگهی میباشد که چندسالی در تلویزیون بسیار باب شده و متناسب با زمان هر برنامه در بیشترین حالت سه نوبت و برای هر نوبت حداقل ۱۵ ثانیه میباشد که میتواند دریکی از موقعیت‌ قبلا شروع برنامه، ادامه و در انتهای برنامه موقعیت پخش شود.

زیرنویس

گونه‌ای از آگهی که نیاز به توضیح ندارد و در بیشتر شبکه‌های تلویزیونی مورد‌استفاده قرار میگیرد.

درج آگهی رایگان آگهی-کالا و تبلیغات رایگان یکی از روشهای ساده بازاریابی است که با کمی وقت گذاشتن میتوانیم متن آگهی و تبلیغات خدمات یا محصول را در سایت آگهی-کالا ثبت کنیم

این روش بسیار کم هزینه بوده و شما میتوانید در پلن های رایگان سایت تبلیغاتی آگهی-کالا ، تبلیغ کنید

https://agahi-kala.ir

دیدگاهتان را بنویسید