دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ایزی دیزاین

هرچه دنیای مجازی پیشرفته‌تر می‌شود و در زندگی روزانه بیشتر جایگاه خود را پیدا می‌کند نیاز به محصولات کاربردی در این زمینه نیز متقابلا افزایش می‌یابد، بنابراین وجود یک مرجع مناسب ارائه و فروش محصولات مجازی هم برای کاربران و هم برای ارائه کنندگان این محصولات امتیاز خوبی محسوب می‌شود. در این مقاله به معرفی یکی از بهترین مراجع خرید و فروش محصولات مجازی یعنی سایت ایزی دیزاین می‌پردازیم.

https://s4.uupload.ir/files/ezdesign-home-page_im5.jpg

محصولات مجازی به چه نوع محصولاتی گفته می شود

محصولات مجازی به محصولات دیجیتالی اطلاق می‌شود که همانطور که از نامشان پیدا است قابل لمس نیستند بلکه به صورت کاربردی و عملکردی می‌توان از آنها استفاده کرد. خرید و فروش این محصولات در زمینه‌های مختلف می‌تواند منبع درآمد مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال یک کسب و کار پردرآمد و با سود بالا و بی دردسر هستند.

انواع محصولات مجازی

محصولات مجازی یا دیجیتالی معمولا به صورت فایل‌های لایه باز ارائه می شوند و کار را برای کاربران با سطح دانش متوسط یا مبتدی بسیار آسان می‌سازد. این محصولات در حوزه‌های مختلفی ارائه می‌شوند که می توان محصولات زیر را در این زمینه معرفی کرد:

آموزش‌های ویدئویی

این آموزش‌ها شامل برنامه های آموزشی ویدئویی برای کار با ابزار و برنامه‌های ساخت عکس و وفیلم شامل تری دی مکس، سینما فوردی، ایلوستریتور، کورل دراو، ایکس دی، لایت روم، افتر افکت، ایندیزاین، فتوشاپ، عکاسی، پریمیر و مایا می‌شود.

طرح لایه باز

این محصولات مجازی عموما شامل فرمت و استراکچر آماده مواردی چون آیکون و لوگو، آگهی ترحیم، اینفوگرافیک، کارت ویزیت، جلد کتاب، بروشور، موکاپ، تراکت، تقویم، وکتور و بنر است. ارائه این محصولات به صورت لایه باز به کاربر اجازه می‌دهد که محصولات مورد نظر خود را در این لایه‌ها پیاده سازی کرده و استفاده کند.

پروژه های آماده

این محصولات نیز شامل انواع پروژه‌های کاربردی در زمینه های موشن گرافیک، سینما فوردی، نمایش لوگو، افترافکت، پریمیر و فوتیج می شود. برای استفاده از این محصولات کافی است که اطلاعات و داده‌های خود را در محل‌های از پیش تعیین شده وارد کنید.

ابزار طراحی

محصولاتی که در این بخش قرار می‌گیرند شامل مدل‌های سه بعدی، ترانزیشن، اسکریپت، فتوشاپ، پریست، پلاگین و فونت‌ها می‌شود.

موسیقی

محصولاتی که در این بخش ارائه می‌شوند شامل موزیک متن و افکت صدا است که برای تهیه فیلم‌ها و کلیپ‌ها از آنها استفاده می‌شود.

رابط‌های کاربری

رابط‌های کاربری شامل سایت و اپلیکیشن می‌شود، فروش قالب‌های آماده وردپرس، جوملا و … زمینه استفاده آسان از این محصولات کاربردی را برای کاربران مهیا می‌سازد.

ایزی دیزاین یک فروشگاه جامع ارائه محصولات مجازی

یک مرجع تخصصی ارائه و فروش محصولات مجازی می‌تواند بستر مناسبی برای تعامل مستقیم کاربران و فروشندگان را فراهم می کند. در واقع در چنین سایت‌هایی همان اندازه که کاربران می توانند به محصولات دسترسی ساده و آسانی داشته و با خرید آنها از امکانات محصول مجازی برخوردار شوند، زمینه مناسبی برای فروش این نوع محصولات نیز هست، فروش این محصولات در جامعه امروز منبع درآمد خوبی برای افراد فعال در این زمینه محسوب می‌شود.

ما در ایزی دیزاین تلاش کرده‌ایم تا چنین بستری را برای کاربران و ارائه کنندگان محصولات مجازی فراهم کنیم. در ایزی دیزاین کاربران می توانند تمامی محصولات مورد نظر در زمینه‌های مختلف آموزشی، قالب‌های آماده، ابزار و محصولات ادیت و تدوین عکس و فیلم و … به صورت طبقه‌بندی شده انتخاب کنند.

محصولات در ایزی دیزاین مطابق با سلیقه اکثر کاربران تهیه می شوند، در واقع ما تلاش می‌کنیم که سلیقه‌های مختلف کاربران در زمینه‌های مختلف را تامین کنیم.

چرا باید ایزی دیزاین را انتخاب کنیم؟

شاید سایت های بسیاری در زمینه ارائه و فروش محصولات مجازی فعال هستند، اما وجه تمایز ایزی دیزاین با سایر فعالان در این عرصه قدم گذاشتن در مسیر خلاقیت و اعتماد میان گروه ایزی دیزاین و کاربران است.

ارائه جدیدترین‌ها

ما تلاش کرده‌ایم که در ایزی دیزاین جدیدترین محصولات را در حوزه دیجیتال به کاربران ارائه کنیم، بنابراین علاقمندان به این حوزه می توانند برای خرید جدیدترین محصولات به این فروشگاه مراجعه کنند یا برای عرضه محصولات خود از این بستر استفاده کنند.

تعهد و ضمانت

هدف ما تنها فروش محصولات نیست، محصولاتی که در ایزی دیزاین به مشتریان ارائه می‌شود از نظر سطح کیفی بسیار بالا هستند در واقع ما معتقدیم که فروش آغاز تعهد ما است، به همین دلیل است که تلاش می‌کنیم محصولات با کیفیت و ضمانت اجرا به کاربران معرفی کنیم.

پشتیبانی همیشگی

ما افتخار می‌کنیم که سریعترین پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران را در ایزی دیزاین ارائه می کنیم، ما با آغوش باز آماده دریافت انتقادات و نظرات کاربران در زمینه محصولات هستیم، سعی می‌کنیم که به صوورت همه جانبه محصولات را پشتیبانی کنیم و در صورت بروز مشکل در محصولات در کنار مشتریان بوده و ایرادات را برطرف می‌سازیم. پشتیبانی در ایزی دیزاین یک پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزی است، بنابراین کاربران هرگز نگران عدم پاسخگویی پرسنل ایزی دیزاین نخواهند بود.

دانلود آسان

می دانیم که تمامی محصولات مجازی به صورت دانلودی خرید و فروش می‌شوند، بنابراین کیفیت دانلود، سرعت و آسان بودن آن می تواند نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهد داشت، ایزی دیزاین مفتخر است که به صورت حرفه‌ای زمینه ای را فراهم کرده است که کاربران می‌توانند سریع و آسان برنامه‌های مورد نظر خود را دانلو دکرده و با آموزش های ویدئویی نحوه استفاده از برنامه ها را آموخته و از آنها استفاده کند.

معتبر و مورد قبول

ما یک برند پیشرو در ارائه محصولات مجازی در ایران هستیم، بنابراین بهترین راه برای پیشرفت و شناخته شدن در زمینه محصولات مجازی همکاری با ایزی دیزاین است، ضمن این که هویت گروه ایزی دیزاین به صورت حقیقی و حقوقی ثبت شده و دارای نماد الکترونیک و ساماندهی وزارت ارشاد است. درگاه پرداخت ایمن و مورد اطمینان ایزی دیزاین نگرانی فیشینگ و کلاهبرداری‌های اینترنتی را در این سایت به حداقل رسانده و کار خرید و فروش در بستری امن و پویا انجام می‌گیرد.

هدف ما در ایزی دیزاین ارائه بهترین ها است

ایزی دیزاین یک تیم از حرفه ای ها را در اختیار دارد، ما محصولات متنوعی را با کیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی برای استفاده کاربران آماده کرده‌ایم که در سایت ایزی دیزاین در هفت بخش کلی و زیر شاخه‌های مختلف طبقه‌بندی شده‌اند که این مسئله باعث می‌شود کاربران در هر زمینه ای به محصولات مورد نظر خود دسترسی سریع و آسان خواهند داشت.

ما معتقدیم که راه موفقیت ایزی دیزاین به عنوان یک مرجع تخصصی ارائه و فروش محصولات مجازی در کیفیت محصولات و کسب رضایت و محبوبیت بالا در میان فروشندگان و خریداران عبور می‌کند، به همین دلیل است که همواره تلاش کرده‌ایم بهترین را ارائه کرده و بستر مناسبی برای ارائه محصولات خلاقانه فراهم کنیم.

ایزی دیزاین در واقع یک بازرا جامع و کاربردی برای ارائه محصولات مجازی و خرید با کیفیت‌ترین‌ها در این عرصه است، همین مسئله است که باعث شده ما از سایر رقبا در این زمینه متمایز باشیم، فریلنسرهایی که قصد دارند به صورت مستقل کسب درآمد کنند می توانند در همکاری با ایزی دیزاین مشتریان دائمی و همیشگی خود را داشته باشند.

ما برای کسب رضایت مشتریان تمامی محصولات ایزی دیزاین را توسط تیم‌های تخصصی و فنی بررسی کرده و با ضمانت اصالت به مشتریان ارائه می‌کنیم، این مسئله باعث می‌شود که ایزی دیزاین مشتریان همیشگی داشته و در کسب رضایت از کاربران قدم‌های بلندی بردارد.

چگونه در ایزی دیزاین محصولاتم را بفروشم

همکاری با سایت ایزی دیزاین بسیار ساده است، فقط کافی است که حساب کاربری خود را در ایزی دیزاین ایجاد کرده و فعالیت های خود را به عنوان یک ارائه دهنده محصول در سایت تخصصی ایزی دیزاین آغاز کنید.

کلام پایانی

در ایزی دیزاین زمینه تعامل فروشندگان خلاق و همچنین خرید و دانلود با کیفیت‌ترین برنامه‌ها برای مشتریان فراهم است، شما می توانید با مراجعه به ایزی دیزاین با کمترین زمان و به شکل کاملا مقرون به صرفه محصولات مورد نیاز خود را خریداری کرده و یا آن را به خریداران عرضه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید