دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

با جدول یاب به دنیای سرگرمی و دانستنی ها بروید

با جدول یاب به دنیای سرگرمی و دانستنی ها بروید

در طول روز چقدر پیش می آید که بدانیم معنی لغات و عبارات چیست؟ معنای یک واژه انگلیسی که می بینیم کدام است؟ اسم شهری که می شنویم برای چه استانی است و یا معنی ضرب المثلی را که در ذهن داریم بدانیم؟ شاید به دنبال عوارض یک بیماری باشیم و یا اینکه بخواهیم تعبیر خواب را بدانیم. بگذارید کمی تخصصی تر راجع به موضوع بنویسیم.

https://jadvalyab.ir/images/banners2/crossword-min.jpg

آیا پیش آمده که در حل جدول کلمات متقاطع یا شرح در متن نیاز به راهنمایی داشته باشید؟

ما برای تمامی این سوالات یک جواب داریم و آن «جدول یاب» است. جدول یاب سایتی است برای جستجوی آنچه را که نمی دانید. دایره اطلاعات موجود در جدول یاب آنقدر وسیع است که برای شرح آن نیازمند چند ساعت وقت است اما ما سعی می کنیم در چند جمله اهمیت استفاده از این سایت را بازگو کنیم.

تاریخچه جدول یاب:

وبسایت جدول یاب کاری از گروه مجلات کلبه سرگرمی و کولاک است. این سایت از 15 مرداد ماه 1396 با بانک عظیم اطلاعاتی راهنمای حل جدول راه اندازی شد و پس از مدتی بانک های اطلاعاتی متعدد دیگری به آن اضافه شد. بیش از 40 بانک در سایت با بیش از یک میلیون واژه راهنمای قدرتمندی هستند تا جستجوگران معنای لغات، عبارات و اطلاعات عمومی را به جواب برسانند.

از آذر ماه 1396 حل جداول شرح در متن و سودوکوی آنلاین نیز به سایت جدول یاب اضافه شدند. لازم به ذکر است حل آنلاین شرح در متن برای اولین بار در سایت های ایرانی توسط جدول یاب راه اندازی شده است .از دی ماه 96 نیز جداول واژه یابی و کلاسیک آنلاین یا همان کلمات متقاطع به جدول یاب اضافه شدند تا کاربران علاقه مند به حل این جداول بتوانند در این سایت جدول واژه یابی و کلاسیک به صورت رایگان حل کنند.
جدول یاب در مرداد سال 1398 با مجوز هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان اولین پایگاه اطلاع رسانی جدول و سرگرمی در ایران به جمع رسانه های برخط پیوست.

بانک های اطلاعاتی جدول یاب:

سایت جدول یاب بانک اطلاعاتی قدرتمندی است. بیش از40 بانک بزرگ اطلاعات در این سایت جمع آوری شده است تا به مراجعه کنندگان در یافتن اطلاعات عمومی، عبارات و واژه ها کمک کند.

مهمترین بانک های اطلاعاتی در این سایت لغت نامه دهخدا، فرهنگ معین و فرهنگ عمید هستند. تقریبا معانی و ریشه تمام واژه های فارسی در این سه بانک اطلاعاتی جمع آوری شده اند. برای یافتن لغات و واژه های غیر فارسی که در زبان ما کاربرد زیادی دارند از بانک اطلاعاتی جداگانه ای استفاده کرده ایم.
دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی یکی دیگر از بانک های مهم سایت جدول یاب است. مکمل این دیکشنری عظیم، اصطلاحات انگلیسی به فارسی و مخفف اصطلاحات انگلیسی است که به آن اضافه شده است. علاوه بر این بانک لغات ترکی و عربی به فارسی و بالعکس هم برای مراجعه کنندگان در این سایت در نظر گرفته شده است. همچنین زبان های فرانسوی، ایتالیایی، فنلاندی، اسپانیایی و آلمانی در بانک زبان های خارجی جدول یاب موجود است.

https://jadvalyab.ir/images/banners2/classic-min.jpg

 

یکی دیگر از بخش های مهم سایت جدول یاب، راهنمای حل جدول است. برای دوستداران حل جدول داشتن یک راهنما برای یافتن عبارات، اصطلاحات، آثار نویسندگان، اطلاعات جغرافیایی، تاریخی، ادبی، ورزشی و حوزه اطلاعات عمومی بسیار مهم است. جدول یاب راهنمای جامع و قدری برای یافتن این اطلاعات است.
استفاده از فرهنگ گیاهان، داروها، خواص گیاهان دارویی و کالری خوراکی ها را برای علاقه مندان به طب سنتی، دارو و تغذیه در سایت جدول یاب توصیه می کنیم. این سایت اطلاعات بسیار مهم و مفیدی را برای مراجعه کنندگان به این حوزه ها در اختیارشان قرار می دهد

آشپزی، تعبیرخواب و سخن بزرگان از دیگر بخش های متنوع سایت جدول یاب است . لغات و اصطلاحات در این حوزه ها بسیار فراوانند. افراد زیادی در طول روز به دنبال یافتن اطلاعاتی از این موارد هستند. بی شک جدول یاب کمک حال آنها خواهد شد.

معانی نام های ایرانی جزو مواردی است که بسیاری از ایرانیان به دنبال آن هستند. در بانک اطلاعاتی سایت جدول یاب بسیاری از نام های فارسی همراه با معانی آنها گنجانده شده است. به طور حتم برای آن دسته از افراد که مایلند ریشه نام ها و معانی آن را بدانند، جدول یاب بسیار پرکاربرد خواهد بود.
آیات قرآن و معانی آنها یکی دیگر از اطلاعات ارزشمند ذخیره شده در جدول یاب است. این سایت، به شرط نوشتن صحیح آیات قرآن یا بخشی از آیات همراه با علامات اِعراب آنها، می تواند معانی آن را در اختیار مراجعه کننده قرار بدهد.

سایت جدول یاب سایتی پویا و روزآمد است. چنانچه واژه و یا عبارتی در این سایت جستجو شود و معنی آن در بانک های عظیم اطلاعاتی سایت نباشد، واژه و عبارت مورد نظر در دیتابیس سایت ذخیره می شود تا در اسرع وقت کارشناسان سایت نسبت به یافتن معانی اقدام کنند. ضمن اینکه بانک های اطلاعاتی مهم هر چند وقت یک بار در این سایت قرار می گیرد تا خواسته مخاطبان را برآورده کند

حل جدول آنلاین:

سایت جدول یاب برای دوستداران حل جدول اینترنتی، جدول های متنوع با درجه سختی متفاوتی را طراحی می کند. این جدول ها در 5 گروه: کلاسیک، شرح درمتن فانتزی، شرح در متن عادی، واژه یابی و سودوکو در منوی “حل جدول” سایت قرار گرفته اند.

همچنین علاقه مندان به حل جدول که مایل به شرکت در مسابقات جدولی هستند می توانند با مراجعه به منوی “مسابقه حل جدول” در دو بخش «لیگ جدول» و «مسابقه ماهانه» شرکت کرده و از مهارت خود برای برنده شدن و دریافت جایزه استفاده کنند.

https://jadvalyab.ir/images/banners2/sudoku-min.jpg

 

باشگاه جدول یاب:

باشگاه جدول یاب ویژه شناسايي و ساماندهي کاربران وفادار سایت است. در این باشگاه قرار است اتفاقات خوبی بیفتد:

اول: به کاربران این امکان را می دهد که ذیل تمام واژه ها نظر دهند، پیشنهاد کنند و یا نقد داشته باشند.
دوم: برای واژه هایی که معنی آن در بانک اطلاعات سایت نیست واژه جدید ثبت کنند و یا معنی برای این واژه جدید پیشنهاد دهند.

سوم: دوستداران مسابقات جدول ، می توانند در باشگاه جدول یاب ثبت نام کرده و ضمن برخورداری از شرایط شرکت در مسابقه و قرعه کشی جوایز آن، از امتیازات خود در مسابقه جداول و همچنین امتیازات سایر کاربران رقیب با خبر شوند.

ربات جدول یاب:

ربات تلگرامی جدول یاب ، ربات هوشمندي است كه با استفاده از بانك اطلاعات سایت جدول یاب، کاربران را در يافتن معاني لغات، عبارات و نيز راهنمای پاسخ سوالات در جدول، كمك مي كند.
چنانچه معني واژه و يا عبارت مد نظر شما در بانك اطلاعاتي پيدا نشد، به قسمت باشگاه جدول یاب سایت مراجعه کنید.

نرم افزار موبایل جدول یاب:

اپليكيشن «جدول یاب» با تكيه بر بانك هاي اطلاعاتي گسترده خود از واژه نامه هاي مختلف، بیش ازیک ميليون لغت و عبارت را در خود جاي داده است. با نصب اين اپليكيشن كه در نسخه اندرويد طراحي شده، به راحتي خواهيد توانست معاني لغات و واژه هاي درخواستي خود را بيابيد. ضمنا بانك اطلاعات جدولي كه در داخل نرم افزار تعبيه شده بهترين راهنماي شما براي حل جداول مختلف خواهد بود.

https://jadvalyab.ir/images/banners2/wordsearch-min.jpg

 

به جدول یاب پورتال جامع دانستنی ها، اطلاعات عمومی و حل جدول خوش آمدید.

دیدگاهتان را بنویسید