دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تخلیه ۱۰ منزل مسکونی احتمال تخریب یک منزل در مجاورت انبار

ایسنا/خراسان رضوی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد درخصوص آتش‌سوزی انبار لوازم خانگی گفت: بخش عمده‌ای از انبار به مساحت ۱۱۰۰ متر کامل سوخته و یک منزل مجاور در وضعیت خطری قرار گرفته و احتمالا باید تخریب شود.


علی نجفی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آتش‌سوزی انبار لوازم خانگی در مشهد اظهار کرد: حریقی در خیابان عباسپور در یکی از انبارهای لوازم خانگی به مساحت حدود ۲۰۰۰ متر در ساعت ۱۷.۴۵ به مرکز آتش‌نشانی گزارش شد.


وی افزود: همکاران آتش‌نشان ما از ۲۴ ایستگاه با ۳۱ دستگاه ماشین‌آلات تخصصی به محل اعزام شدند. حریق اطفا شده و براساس گزارش‌ها خوشبختانه آسیب جانی نداشتیم.


نجفی ادامه داد: بخش عمده‌ای از انبار به مساحت ۱۱۰۰ متر کامل سوخته و یک منزل مجاور در وضعیت خطری قرار گرفته و احتمالا باید تخریب شود.


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ما در انبارها باید استانداردها را رعایت کنیم تا دچار حادثه نشویم و اگر حادثه‌ای رخ داد، همکاران با کمترین خسارت موضوع را مدیریت کنند.


وی بیان کرد: متاسفانه استقرار انبار در اطراف منازل مسکونی بود که می‌توانست برای شهروندان خطر ایجاد کند. در دقایق اولیه همکاران مبادرت به تخلیه ۱۰ منزل اطراف انبار کردند تا خسارت مالی و جانی نداشته باشیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید