دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

طحان نظیف مساله فلسطین تقابل بین حق و باطل است

تهران – ایرنا – سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه مردم در این سال ها از آرمان فلسطین کوتاه نیامدند و با همان شدت و غلظت این موضوع را پیگیری می‌کنند، گفت: مروز مساله فلسطین تقابل بین حق و باطل است.


به گزارش حوزه احزاب ایرنا، هادی طحان نظیف در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: راهپیمایی روز قدس یادگار و ابتکار حضرت امام (ره) است. امروز مساله فلسطین چهره واقعی مدعیان حقوق بشر و استانداردهای دوگانه‌ای که همه در این خصوص مشاهده می‌کنند، نشان می‌دهد.  


سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه امروز مسئله فلسطین تقابل بین حق و باطل است، اضافه کرد: این حضور و پیوستگی که در این سالها مشاهده می‌کنیم نشان می‌دهد که در این سال ها فرمایش مقام معظم رهبری به زودی به نتیجه خواهد رسید.  


عضو حقوقدان شورای نگهبان تأکید کرد: پیام حضور این راهپیمایی این است که مردم در این سالها از آرمان فلسطین کوتاه نیامدند و با همان شدت و غلظت این موضوع را پیگیری می‌کنند.


طحان نظیف خاطرنشان کرد: شدت برخوردها با مردم مظلوم فلسطین حاکی از این است که تلاش‌های رژیم منحوس صهیونیستی به نتیجه نرسیده و این نشان از عصبانیت این رژیم است و ان‌شاءالله پیروزی این مردم نزدیک است.


آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است تا ظلم رفته بر مردم فلسطین فراموش نشود. این مراسم همچنین در بیش از ۹۰ کشور با حضور آزادیخواهان جهان برگزار می‌شود. سازمان‌ها، نهادها، شخصیت‌های حقوقی و حقیقی طی روزهای گذشته از مردم برای حضور شکوهمند در این راهپیمایی دعوت کردند.  



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید