دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اعضای ناتو می خواهند استولتنبرگ رئیس بماند

یک نشریه نروژی امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع گزارش داد، کشورهای عضو ائتلاف ناتو قصد دارند از ینس استولتنبرگ، دبیر کل این ائتلاف بخواهند برای مدت یک سال دیگر در همین سمت به کارش ادامه دهد.


به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نشریه نروژی “وی.جی” به نقل از منابعی گزارش کرد، کشورهای عضو ائتلاف ناتو برنامه دارند تا از ینس استولتنبرگ بخواهند برای یک سال دیگر همچنان در سمت دبیر کلی ناتو به کارش ادامه دهد.


استولتنبرگ هنوز  رضایت رسمی خود را با تمدید حکم دبیر کلی‌اش در ائتلاف ناتو که در اول اکتبر منقضی می‌شود اعلام نکرده است. او پیش از این اعلام کرده بود، برنامه‌ای برای ادامه دادن به کارش در این سمت نداشته و قصد درخواست برای تمدید حکمش را ندارد.


به نوشته این نشریه نروژی انتظار می‌رود در چند روز آینده تصمیم رسمی اعضای ناتو برای تمدید این حکم برای یک سال دیگر مطرح شود و به احتمال زیاد استولتنبرگ تا تابستان سال ۲۰۲۴ همچنان در سمت دبیر کلی ناتو باقی خواهد ماند.


نشریه وی.جی اعلام کرد، مقر ناتو در انتظار است تا خود استولتنبرگ در اجلاس تاریخ ۱۱-۱۲ ژوئیه این ائتلاف در شهر ویلنیوس این درخواست را تایید کند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرموتور برق چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید