دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چهارمین دوره مسابقات کشتی لوچو جام شهدای ششم بهمن آمل آغاز شد

ایسنا/مازندران چهارمین دوره مسابقات کشتی پهلوانی لوچو جام شهدای ششم بهمن آمل، عصرچهارشنبه درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل آغاز شد. در این دوره از مسابقات حدود ۸۶ کشتی‌گیر لوچوکار از شهرهای مختلف مازندران در پنج وزن ۶۵، ۷۵، ۸۵، ۹۵ و +۹۵ و سرپهلوانی طی دو روز در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل با هم رقابت خواهند کرد.


رییس ستاد مردمی حماسه ششم بهمن سال۱۳۶۰ آمل شامگاه ۱۱ بهمن به خبرنگار ایسنا، گفت، این مسابقات به عنوان آخرین برنامه تدوین شده هفته گرامیداشت حماسه ششم بهمن توسط ستاد شهرستانی و استانی بوده که درسال جاری برگزار می‌شود.


علی امانی افزود: در این دوره از مسابقات، کشتی گیران مطرح استانی و مدعیان لوچو استان شرکت کردند و باعث غنا بخشیدن به سطح کیفی جام شدند.


وی اضافه کرد با توجه به تجربه خوب و ارزشمند سه دوره برگزاری مسابقات، خوشبختانه در این دوره مسابقات از شکل و نظم بهتری برخوردار شده و مطابق برنامه ریزی و انتظار درحال برگزاری است.


یکی از عوامل اجرایی مسابقات کشتی لوچوجام ششم بهمن آمل هم گفت: ازسوی ستاد برگزاری مسابقات حدود ۲ میلیارد ریال جوایز نقدی وغیرنقدی برابر نفرات برتر هر وزن و سرپهلوان این دوره از مسابقات اهداء خواهد شد.


عادل میرزایی افزود: مسابقات این دوره مطابق قوانین جدید کشتی لوچو برگزار می‌شود و به همین خاطر کشتی گیران جوان و عنوان‌دارهای کشتی آزاد هم وزن کشی کردند.


چهارمین دوره مسابقات کشتی لوچو جام شهدای ششم بهمن آمل آغاز شد


به گزارش ایسنا، این مسابقات به عنوان نخستین برنامه تدوین شده ستاد گرامیداشت حماسه مردمی ششم بهمن مردم شهرستان آمل است که در بخش ورزشی در حال برگزاری است.


در روز نخست این مسابقات حدود ۱۰۰ کشتی برگزار شد که در دور دوم این مسابقات، حذف ” نورالدین رجبی” از لوچوکاران مطرح آملی ودارنده چندین نشان پهلوانی وسرپهلوانی درمازندران، ” بهرام چلیپا” از محمودآباد و “ابراهیم رازقی” از بابل از نتایج جالب و دور از انتظار این جام بود.


در روز دوم و پایانی این مسابقات هم حدود ۵۰ کشتی برگزار و نفرات برتر هر وزن و سرپهلوان این جام مشخص و تقدیر خواهند شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید