دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

توضیح پلیس درباره کشف جسد سوخته یک زن در خزانه دستگیری ۳ عضو

به دنبال انتشار خبری مبنی بر کشف جسد یک زن در منطقه خزانه تهران، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرده و از دستگیری سه نفر در ارتباط با این پرونده خبرداد.


به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که در پی کشف جسد سوخته شده متعلق به یک زن در منطقه خزانه تهران، ‌کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و با انجام اقدامات میدانی و تخصصی پلیسی سرنخ‌هایی را در این خصوص به دست آوردند. 


بر این اساس ماموران با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته و با استفاده از شواهد موجود، موفق به شناسایی یک دستگاه وانت پیکان سفید رنگ شدند که انتقال جسد سوخته شده به محل به وسیله آن انجام شده بود. در همین راستا نیز مالک این خودرو که مردی ۷۵ ساله بود مورد شناسایی قرار گرفت.


با شناسایی این فرد، هماهنگی لازم با مقام قضایی انجام شده و متهم در منزلش دستگیر شد. همچنین با توجه به شواهد و قرائن بدست آمده از محل سکونت این فرد و احتمال اطلاع و همراهی داشتن اعضای خانواده در موضوع جنایت، با هماهنگی مقام قضایی ، پسر ۳۰ و همسر ۶۰ ساله این فرد نیز دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید