دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در ساری

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۳ شکارچی غیر مجاز در این شهرستان و کشف یک قلاده گراز خبر داد .


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عبدالله حسن زاده” اظهار کرد: مأموران پاسگاه فریم در حین بازرسی کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری که با دیدن پلیس مسیر خود را تغییر داده مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز وی را متوقف کردند.


وی ادامه داد: ماموران در بازرسی های انجام گرفته، لاشه یک قلاده گراز به وزن تقریبی ۱۵۰کیلوگرم، همراه ۲ قبضه سلاح شکاری شامل : سلاح ۵ تیر، یک تک لول و تعدادی فشنگ شکاری را کشف کردند.


سرهنگ حسن زاده تصریح کرد: در این راستا هر ۳ سرنشین خودرو که از شکارچیان غیرمجاز هم بودند دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.


کشف زمین خواری ۵۰ میلیاردی در ساری


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران نیز از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی ۲ هزار متر مربعی به ارزش۵۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.


سرهنگ “محمد محمدپور” در تشرییح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان ساری افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند شناسایی شدند.


وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره منابع طبیعی ، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداری صورت پذیرفته مشخص شد ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است .


سرهنگ محمدپور خاطرنشان کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، در این راستا متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردستگاه تصفیه آب

دیدگاهتان را بنویسید